Nørrelandskirken

Viser 63 events fra/efter 23. apr. 2024

9 Apr Foredrag

En aften i Nørrelandskirkens Menighedsfællesskab

Onsdag den 9. april 2025, kl. 19.30-21.30.
Døesvej 1, Holstebro
Nørrelandskirkens menighedsfællesskab bibelundervisende fællesskaber for alle aldre Nørrelandskirkens Menighedsfællesskab indbyder dig som : * er "gammel" i kristentroen. * er "ny" i kristentroen. * er søgende og spørgende. * har en anden kulturbaggrund..

* har ansvar for andres møde med kristentroen. * er ung, ældre eller midt imellem. * gerne vil være en del af et kristent fællesskab med et mål. Nørrelandskirkens Menighedsfællesskab har til hensigt at indbyde til: Discipelskab - Oplæring - Udrustning - Fællesskab - En bibelstudie eller Kend din Bibel-gruppe LÆRE - VOKSE - BEDE - TJENE - DELE
23 Apr Foredrag

En aften i Nørrelandskirkens Menighedsfællesskab

Onsdag den 23. april 2025, kl. 19.30-21.30.

7 Maj Foredrag

En aften i Nørrelandskirkens Menighedsfællesskab

Onsdag den 7. maj 2025, kl. 19.30-21.30.