Teatret ved Sorte Hest

Viser 151 events fra/efter 26. apr. 2024

13 Maj Skuespil

Bedøvende Glad med Thomas Wivel

Mandag den 13. maj 2024, kl. 20.
14 Maj Skuespil

Bedøvende Glad med Thomas Wivel

Tirsdag den 14. maj 2024, kl. 20.
15 Maj Skuespil

Bedøvende Glad med Thomas Wivel

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 20.
28 Maj Skuespil

Definitionsmagten

Tirsdag den 28. maj 2024, kl. 20.
Pris: Entré: Børn/Unge: 130 kr, Gruppe, Børn/Unge: 40 kr, Gruppe, Voksen: 160 kr, Ledsager til Gruppe, Børn/Unge: 40 kr, Løssalg: 200 kr Køb/bestil billet
Vesterbrogade 150, København V
En filosofisk forestilling om livets store spørgsmål. Ny dansk dramatik. Aldersgruppe: Fra 15 år. Varighed: 60 min uden pause..

DEFINITIONSMAGTEN er en nyskrevet monolog om eksistens, identitet, kampen for en bedre verden - og vores trang til at indordne os i grupper.

Med en humoristisk og absurd pen, en fysisk stram og koreografisk stil og en rytmisk og musikalsk replik, undersøger forestillingen nogle af livets store spørgsmål i et eventyrligt og faretruende univers. Er vi dybt afhængige af at gruppere og identificere os med hinanden, selvom det både samler og skiller os ad? Bør man leve som et identitetsløst og universelt menneske for at favne alle eller skal man være noget i forhold til nogen? Eksisterer fællesskab overhovedet uden identitet? Og kan man mon flygte helt fra Definitionsmagten?

29 Maj Skuespil

Definitionsmagten

Onsdag den 29. maj 2024, kl. 20.

30 Maj Skuespil

Definitionsmagten

Torsdag den 30. maj 2024, kl. 20.

31 Maj Skuespil

Definitionsmagten

Fredag den 31. maj 2024, kl. 20.

1 Jun Skuespil

Definitionsmagten

Lørdag den 1. juni 2024, kl. 15.

Godnathistorier Til Nabolaget

Tirsdag den 4. juni 2024, kl. 21.
Pris: Entré
Vesterbrogade 150, København V
Aldersgruppe: Fra 15 år. Varighed: 40 min uden pause..

Hver aften anbringer vi 50 stole til publikum under åben himmel på teatrets p-plads. Når tusmørket sænker sig, slår vi portene op til vores lille teaterkontor og skaber en magisk intimscene med kulørte lamper. Her vil skiftende scenekunstnere optræde med en kurateret blanding af teatertekster og skønlitteratur, poetisk digtoplæsning, musikalske indslag m.m. Undervejs byder vi på kaffe, te og lidt sødt, og andre forfriskninger kan købes i baren. Vi udlåner varme plaider til de forfrosne og paraplyer i tilfælde af regn. Gratis entré og ingen pladsbestilling - bare mød op i god tid. Programmet offentliggøres løbende
Godnathistorier Til Nabolaget

Onsdag den 5. juni 2024, kl. 21.
Pris: Entré
Vesterbrogade 150, København V
Aldersgruppe: Fra 15 år. Varighed: 40 min uden pause..