Viborg Idrætshøjskole

Viser 10 events fra/efter 19. apr. 2024

13 Maj Andet

Åbent hus

Mandag den 13. maj 2024, 19:00 - 21.00.
Vinkelvej 32, Viborg
Kom og oplev højskolen, faciliteterne og fornem den gode højskoleånd. Du får mulighed for at møde andre unge, der også overvejer et højskoleophold, de nuværende elever, samt nogle af underviserne, som er klar til at svare på dine spørgsmål..
Syng, spis og snak - maj 2024
16 Maj Andet

Syng, spis og snak - maj 2024

Torsdag den 16. maj 2024, 19:00 - 22.00.
Vinkelvej 32, Viborg
Viborg Højskoleforening og Viborg Idrætshøjskole afholder en "Syng, Spis og Snak-aften" på Viborg Idrætshøjskole. Højskoleforstander Erling Joensen og pianist Anders Hjorth Nielsen vil lede os igennem arrangementet, hvor der serveres god mad..
11 Jun Andet

Åbent hus

Tirsdag den 11. juni 2024, 19:00 - 21:00.
Ocr - viborg nordic lake festival 2024

Lørdag den 17. august 2024
20 Aug Andet

Åbent hus

Tirsdag den 20. august 2024, 19:00 - 21.00.
Syng, spis og snak - september 2024
4 Sep Andet

Syng, spis og snak - september 2024

Onsdag den 4. september 2024, 19:00 - 22.00.
19 Sep Andet

Åbent hus

Torsdag den 19. september 2024, 19:00 - 21.00.
9 Okt Andet

Åbent hus

Onsdag den 9. oktober 2024, 19:00 - 21.00.
4 Nov Andet

Åbent hus

Mandag den 4. november 2024, 19:00 - 21.00.
Syng, spis og snak - november 2024
28 Nov Andet

Syng, spis og snak - november 2024

Torsdag den 28. november 2024, 19:00 - 22.00.