Viser 38 events mellem 28. mar. og 26. apr. 2024

Musik og sang
15 Apr Andet/Ukendt

Musik og sang

Mandag den 15. april 2024, 19:00 - 22:00.
Pris: Entré: 50 kr
Feldborg Sognegård, Bredgade 76 A, Feldborg, Haderup
Mandag kl. 19.00 Musik og sang Feldborg Harmonikaklub underholder en times tid med velklingende og velkendt harmonikamusik/sang. Herefter kaffepause med hjemmebag og lotteri. Aftenen sluttes af med en times fællessang. Entré: 50 kr. (Inkl. k..
Fyraftensmusik

Fyraftensmusik

Tirsdag den 16. april 2024, kl. 17-18.
Egeris Kirke og Sognehus, Kirke Alle 113, Skive
En lille times musik for klaver og orgel v. Jens Bøgestrand..
Cohen i Kirken

Cohen i Kirken

Tirsdag den 16. april 2024, kl. 19.30-20.30.
Fredens Kirke, Sjællandsgade 34, Herning
Entré: 50 kr. Billetkøb: Billetter købes i døren. Dørene åbner kl. 19.00..
Koncert Michala Petri og Lars Hannibal

Koncert Michala Petri og Lars Hannibal

Tirsdag den 16. april 2024, kl. 19.30-21.
Lemvig Kirke, Torvet 15, Lemvig
Entré 50 kr..
Musikeftermiddag i Bording Forsamlingshus
17 Apr Andet/Ukendt

Musikeftermiddag i Bording Forsamlingshus

Onsdag den 17. april 2024, 14:00 - 16:00.
Pris: Entré: 50 kr
Bording Forsamlingshus, Søndergade 15, Bording

Onsdag eftermiddag den 17. april er der musikeftermiddag i Bording Forsamlingshus. Det er Engesvang Seniororkester der kommer og underholder. Orkesteret blev startet i september 2009, da nogle efterlønnere og pensionister fandt sammen om at spille musik. Efterhånden er flere kommet til, så orkesteret i dag består af 14 musikere. Orkesteret består mest af blæsere men der er også harmonika, guitar, bas, klaver og en sangsolist med.

Engesvang Seniororkester er kendt for et særdeles afvekslende og meget bredt repertoire. Det spænder fra svenske harmonikaviser til swingnumre fra den store amerikanske sangbog. Det er musik hentet fra Armstrong, Elvis, Fats Domino, Bill Haley, Beatles og mange flere. Selvfølgelig er der også masser af danske evergreens på programmet.

Det er en gruppe borgere i Bording, der er gået sammen om at arrangere koncerten. Entreen er 50,-kr. Og den indbefatter kaffe og kage i pausen
Koncert
17 Apr Andet/Ukendt

Koncert

Onsdag den 17. april 2024, kl. 19.30-20.30.
Ikast Kirke, Kirkegade 3, Ikast
Klaverkoncert med Jonas Emtkjær Jensen
19 Apr Andet/Ukendt

Klaverkoncert med Jonas Emtkjær Jensen

Fredag den 19. april 2024, kl. 19-20.30.
Mejdal Kirke, Prins Buris Vej 29, Holstebro
Gammel elevdag 2024
20 Apr Andet/Ukendt

Gammel elevdag 2024

Lørdag den 20. og søndag den 21. april 2024, kl. 14-10.
Husby Efterskole, Sognegårdsvej 15, Ulfborg
På Husby Efterskole! Årets gammel elevdag afholdes lørdag d. 20. april, og starter klokken 14. For at deltage i aftenens aktiviteter, skal man købe en "Fest & Spisning"-billet..

Her er 2 slags billetter -> Vælg (+ Overnatning), hvis du regner med at overnatte efter festen.
Eftermiddagens aktiviteter koster ikke noget at deltage i, men vælg alligevel gerne den gratis "eftermiddags-billet", så vi ved hvor mange der kommer.

Billetsalget lukker d. 6. april kl. 23:59.
Det er ikke tilladt at medbringe alkohol til arrangementet! Drikkevarer kan købes i baren.
Man skal være medlem af Husby Efterskoles Elevforening eller enten nuværende eller tidligere ansat, for at deltage i dagen
Forårskoncert med Herning Korforening
22 Apr Andet/Ukendt

Forårskoncert med Herning Korforening

Mandag den 22. april 2024, kl. 19.30.
Snejbjerg Kirke, Bjergkvarteret 4, Snejbjerg, Herning
Forårskoncert med Herning korforening, hvor vi bl.a. skal lytte til kormusik af Carl Nielsen, Bjarne Hersbo og Svend S. SChultz - og J.S. Bachs "Jesus Bleibet meine Freude" under titlen: Det store i det små..

Vi får også lov at synge med på udvalgte fællessange. Vel mødt til at fejre forårets komme i ord og toner!
Koncert med elever fra Holstebro Musikskole
23 Apr Andet/Ukendt

Koncert med elever fra Holstebro Musikskole

Tirsdag den 23. april 2024, kl. 19-20.
Nørrelandskirken, Døesvej 1, Holstebro
Klaver-koncert med elever fra Holstebro Musikskoles Talentlinje. Gratis entré..