Viser 37 events mellem 29. mar. og 27. apr. 2024

Forklædt Som Voksen
11 Apr Andet/Ukendt

Forklædt Som Voksen

Torsdag den 11. april 2024, kl. 20.
Pris: Entré: 200 kr + evt. gebyr Køb/bestil billet
Kulturmødestedet Bakkehuset, Strøget 47, Ikast
Alle kender Kim Larsens fantastiske og vedkommende sange, der, på smukkest mulig vis, stadig forener danskerne på tværs af generationer, holdninger og geografi, og selvom Spillemanden nu selv har takket af, vil vi andre mindes disse vidunderlige sange ved..

At synge dem - sammen. Forklædt. Som Voksen er ikke et kopi/efterligningsorkester, og der er ingen på scenen der vil være klædt ud som ham, eller påstå de lyder ligesom Gasolin. Slet ikke!! Til gengæld leverer Forklædt Som Voksen, i musikalsk øjenhøjde med publikum, Larsens bedste sange - fulgt til dørs af sjove historier og underholdende anekdoter om sangene og Larsen selv. Det at synge sammen skaber en fed fællesskabsfølelse, og publikum bliver således til en stor og aktiv del af arrangementet, når de og musikerne synger sangene - sammen!
Værkstedskoncert, Den Jyske Sangskole

Værkstedskoncert, Den Jyske Sangskole

Fredag den 12. april 2024, kl. 17-18.
Herning Kirke, Østre Kirkevej 1A, Herning
Sangskolens talentfulde elever giver koncert. Fri entré..
Neighbours - I Det Høje Akustiske Hjørne

Neighbours - I Det Høje Akustiske Hjørne

Fredag den 12. april 2024, kl. 19:30.
Pris: Entré: 295 kr + billetgebyr 10 kr Køb/bestil billet
RemisenBrande, Kultur- & Konferencecenter, Remisevej 1, Brande
REMISEN PRÆSENTERER: NEIGHBOURS Det jyske band Neighbours er nu klar til igen at spille koncerter "I det akustiske hjørne". Det sker bl.a. på Remisen, fredag den 12. april 2024 "og vi glæder os" lyder det fra Helge på hovedkontoret i Mariehaven i Ansager..

Neighbours er grundstammen i det store sommersangsorkester Neighbours & Friends, som især kendes fra Mariehaven, Helge Engelbrechts private baghave i Ansager i det vestjyske. De 6 herrer på Neighbours-holdet er: Helge Engelbrecht, Ronnie Flyvbjerg Olesen, Tommy Rasmussen, Morten Husted, Dennis P og Allan Nagel. Bandet blev startet helt tilbage i 2002 og har optrådt mange forskellige steder i Danmark gennem årene. Nu gælder det Remisen i Brande og det skal blive rigtig godt", siger Helge.

"Vi har i dag et stort repertoire af egne sange, som mange efterspørger og er altid på vej også med nyt materiale. Vi elsker at blande kortene, serverer gerne en god blanding af det hele, krydrer det med lidt munter snak og har det allerbedst med publikum helt tæt på scenen. Vi synes faktisk, det lykkes hver gang ", siger Engelbrecht.

NUMMEREREDE SIDDEPLADSER
REMISEN ER ÅBEN EN TIME FØR KONCERTEN STARTER
DOORS IND TIL SALEN KL. 19.00
KONCERTEN ER INKL. EN PAUSE
Akabanga & DJ Jolie

Akabanga & DJ Jolie

Fredag den 12. april 2024, kl. 21.
Pris: Entré: 150 kr + evt. gebyr Køb/bestil billet
Fermaten, Smallegade 4, Herning
Akabanga. Dybt forankret i den afrikanske diasporas nye strømninger og rytmer, udfordrer Akabanga grænserne for moderne beatmusik..

Med deres vedvarende nysgerrighed og brændende ønske om at skabe ren ekstase, trækker Akabanga inspiration fra forskellige gadefester verden over. Uanset om det er Baila Funk, Gqom eller Balani, blander de det sammen til deres helt egen unikke og originale klubmusik, der giver stof til sjældne og vanvittigt energiske liveoptrædener. Hotter than fire and sicker than a hospital, Akabanga skaber en vibe, der gør det uimodståeligt at danse. DJ Jolie. Baseret i København, født i Aarhus og med tanzanianske rødder, udforsker Jolie lydene fra Afrika og den afrikanske diaspora. Fra beats med Highlife samples til Gqom, Kuduro og alt ud over, stræber hun efter at servere unikke udvælgelser af både gamle og nye sange, som ikke nødvendigvis findes på toppen af hitlisterne. Selvom hun er en up-coming DJ, er hun ikke ny inden for musikken og spreder en overflod af viden, variation og sjæl
Motor Mille Show
13 Apr Andet/Ukendt

Motor Mille Show

Lørdag den 13. april 2024, kl. 14:00.
Pris: Entré: 150 kr
Zootopia - Givskud Zoo, Løveparkvej 3, Give
Mød Motor Mille til et super sjovt show i hæsblæsende tempo i GIVSKUD ZOO. Hun synger danser og laver sjov med børnene. Koncerten er gratis, når entré til GIVSKUD ZOO er betalt. Gratis adgang for årskortholdere..
Koncert med Eriks Sommers kor

Koncert med Eriks Sommers kor

Søndag den 14. april 2024, kl. 15.
Fur Kirke (Sankt Mortens Kirke), Fur Kirkevej 4A, Fur
Vi er utrolig glade for at kunne byde velkommen til musikensemblet Troubadour,. under ledelse af Erik Sommer. Til koncerten indgår der selvfølgelig også fællessang. Pris 50 kr..
Forårskoncert Trandum Kirke v. Mariann Mikkelsen på harpe

Forårskoncert Trandum Kirke v. Mariann Mikkelsen på harpe

Søndag den 14. april 2024, kl. 16-17.
Trandum Kirke, Tingvej 75, Skive
Forårskoncert, Rytmisk i kirken - Thise Kirke

Forårskoncert, Rytmisk i kirken - Thise Kirke

Søndag den 14. april 2024, kl. 16-17.
Thise Kirke, Thise Kirkevej 3A, Roslev
Musik og sang
15 Apr Andet/Ukendt

Musik og sang

Mandag den 15. april 2024, 19:00 - 22:00.
Pris: Entré: 50 kr
Feldborg Sognegård, Bredgade 76 A, Feldborg, Haderup
Mandag kl. 19.00 Musik og sang Feldborg Harmonikaklub underholder en times tid med velklingende og velkendt harmonikamusik/sang. Herefter kaffepause med hjemmebag og lotteri. Aftenen sluttes af med en times fællessang. Entré: 50 kr. (Inkl. k..
Fyraftensmusik
16 Apr Andet/Ukendt

Fyraftensmusik

Tirsdag den 16. april 2024, kl. 17-18.
Egeris Kirke og Sognehus, Kirke Alle 113, Skive
En lille times musik for klaver og orgel v. Jens Bøgestrand..