Viser 175 events fra/efter 20. apr. 2024

Niels Overgaard
2 Dec Foredrag

Niels Overgaard

Mandag den 2. december 2024, kl. 19:30.
Pris: Entré: 50 (gratis u. 30 år)
Grundtvigs Højskole Frederiksborg, Frederiksværksgade 147, Hillerød
Tag med Niels Overgaard på en rejse tilbage til antikkens stoiske filosofi & opdag, hvordan de gamle principper kan benyttes i nutidens samfund. Med udgangspunkt i sin bog "Det hele handler ikke om dig" belyser Niels de moderne udfordringer..

I en tid med stigende stress, angst og tab af mening både i vores personlige og arbejdsmæssige liv, præsenterer Niels fem jordnære og konkrete principper baseret på den stoiske tilgang. Disse principper kan hjælpe både ledere og enkeltpersoner med at skabe balance, frihed og meningsfuldhed.

Obs. tilmelding skal ske online, billetter kan ikke købes i døren
Besøg Rønshoved Højskole
20 Apr Andet

Besøg Rønshoved Højskole

Mandag den 8. januar til mandag den 16. december 2024, kl. 08:00.
Rønshoved Højskole, Højskolevej 4, Kruså
Overvejer du et højskoleophold, så er du meget velkommen til at komme forbi til en rundvisning. Skriv til kontoret på info@ronshoved.dk, eller ring på 74 60 83 18 for at aftale dato og tidspunkt. Vi betaler for en togbillet til og fra højskolen..
Åbent hus - Book en rundvisning på Suhrs Højskole midt i København
3 Jun Ekskursion

Åbent hus - Book en rundvisning på Suhrs Højskole midt i København

Mandag den 3. juni til tirsdag den 31. december 2024, kl. 10.
Suhrs Højskole, Pustervig 8, København K
Vi har hver uge rundvisninger på Suhrs Højskole. Kom og mærk stemningen og se omgivelserne tirsdag kl. 10-11 eller onsdag kl. 16-17. Book en tid på hjemmesiden. Vi glæder os til at møde dig!.

Suhrs Højskole ligger midt i København og bygger videre på mere end 100 års erfaring fra vores tid som Suhrs Husholdningsskole.

Vi tilbyder følgende linjer:

Sommelier & Bryg
Gastro
Omstillingsagent

Derudover har vi en væld af valgfag såsom Keramik, Bag, Ost, Det Søde Køkken m.m.

Et højskoleophold på Suhrs handler selvfølgelig om meget andet end mad, fag og undervisning. Højskolelivet er i fokus, og det betyder et væld af oplevelser - blandt andet fredagsmiddage, teaterture, kulturaftener, fester, hygge og samvær.

Vi tager også på mange naturture til skov, strand og landbrug og besøger grønne iværksættere. Og så vil du komme med på en 10-dages kulinarisk rejse til Italien.

Vi har plads til ca. 50 elever, hvoraf lidt over halvdelen bor på højskolen Du kommer derfor til at opleve et meget tæt fællesskab.

Book en uforpligtende rundvisning

Læs om vores to linjer

Mød vores tidligere elever

Følg med på Instagram
Besøg Hadsten Højskole
2 Jun Andet

Besøg Hadsten Højskole

Søndag den 2. juni til tirsdag den 31. december 2024
Hadsten Højskole, Østergade 49, Hadsten
Kom og besøg os på Hadsten Højskole. Du kan bestille en rundvisning, lige når det passer dig..

Vi viser både rundt i hverdage og weekender. Kom og fornem højskolelivet, mød nogle nuværende elever og se vores forskellige faciliteter.

Ring til os på tlf: 8698 0199 eller skriv til info@hadstenhojskole.dk. Du kan også udfylde rundvisnings-formularen på vores hjemmeside.

Vi vil glæde os til at byde dig velkommen
HVA !
1 Maj Skuespil

HVA !

Torsdag den 1. maj 2025, kl. 19.30.
SeniorHøjskolen, Nørre Nissum, Degneparken 22, Nørre Nissum, Lemvig